dimarts, 31 de gener del 2023

Vagues d'uniformats/uniformades

No ho he acabat mai de veure clar, allò de les vagues de togats, togades, ja sien advocades/advocats, jutges/jutgesses et alia. No seré jo qui diga qui pot o no fer vaga o qui les prohibeixi. Em xoca força, acaba semblant una mena de ridícul ball de disfresses, veure aquests professionals del dret manifestar-se sota la protecció de la toga, peça de roba, per mi reservada exclusivament per les sales de justícia, per deontologia quasi m'abstindria de totes totes de vestir-la en un acte de reivindicació salarial fora de les seus judicials. Tot i respectant la gran identificació de tants i tantes amb els quefers forenses com que caldria, dic jo, destriar persona de feina, sobretot, pense, per qüestions de salut mental i física. La vaga dels responsables del poder judicial com que pot causar uns estralls considerables, sovint irreparables, en drets constitucionals que és per com pensar-s'ho una miqueta, que hi ha molt/a responsable sí, però també uns/unes quants/es irresponsables que ho tenen tot com un pati on fan i desfan a llur conveniència i no era això companys/es, no era això. És com allò de les vagues de metges i metgesses, de policies o ¿de militars?, alguns d'aquests col·lectius tenen molt restringits segons quins drets.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Em pose mal

Hi visite en dissabte el consultori mèdic d'Almàssera, escrit a la porta Almássera . A dins advertiments sobre les agressions al persona...