dimarts, 23 d’abril del 2024

Entre-vista

A veure, deu noms de personatges històrics: A, B, C, D, E, F, G, H, I i  J. S'hi identifica vosté amb algun d'aqueixos personatges històrics? Bo, no en puc dir res perquè en vida d'ells no hi havia arribat encara al planeta, com vosté comprendrà no els vaig arribar a conèixer. Bo, però haurà llegit alguna cosa d'aqueixes personalitats, vist alguna pel·lícula o li hauran contat alguna cosa? Veurà, llegir és una activitat que no practique, de pel·lícules no en veig i contar-me, no m'han dit res d'aquests senyors, d'aquestes senyores, com vosté comprendrà no puc fer declaracions sobre cap d'ells, d'elles, són personatges històrics. Canviem de tema, considera vosté la terra és plana? Mire, amb tots els respectes, quan cada dia isc de casa per anar a la feina, en xafar el carrer constate la vorera, llevat d'algun petit desperfecte, no té cap desnivell, en general on visc no hi ha cap costera que em puga fer pensar que la terra no sia plana. Però, els qui han viatjat a l'espai exterior han enviat imatges del planeta que confirmen la seua rodonesa. Veurà no soc qui per parlar de la forma dels astres. Puc parlar d'allò que veig o en aquest cas xafe. En la meua vida diària tant me fa la terra siga rodona o quadrada, a mi no m'afecta en absolut ¿i a vosté? Bo, les preguntes les hi faig jo. Però podré repreguntar, dic. Per cert que estem fent l'entrevista en ¿valencià? Bo, fins ara no m'havia dit res al respecte... Clar, entre tant de personatge històric i que si la terra és plana o rodona... On l'ha aprés? Resulta que no ho fa gens malament. Gràcies, el que té no ocupar-se de personatges històrics, ni de si la terra és així o aixà, un acaba aprenent valencià. Per què serà valencià açò que estem parlant, perquè resulta que si aquella gent no eren personatges històrics, ni la terra és plana, ja em dirà vosté en què collons estem parlant.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Em pose mal

Hi visite en dissabte el consultori mèdic d'Almàssera, escrit a la porta Almássera . A dins advertiments sobre les agressions al persona...