dilluns, 7 d’agost del 2017

Amb menys cabells

Esquilador o Esquiladora és un sobrenom amb una llarga història al poble, no vaig a contar-la, no en sé en tot cas ni de la missa la meitat. Em venia la paraula al cap arran de visitar una perruqueria de cavallers de la ciutat on ara visc. Els cabells com que els portava una miqueta llargs per l'època de l'any i les seues calors, i he hagut d'encomanar-me a un barber pròxim, probablement el més, amb establiment a tocar de la plaça Major per l'accés des del bonic carrer Serradors, poc freqüentat per turistes, serà que no es troba en el top ten  dels llocs lleonesos que hi ha que veure en un dia, coses de la llista d'èxits. Li agradaven les curses de motos, al barber, m'ha donat algunes pistes de l'habitatge on more, hem acabat parlant de menjars, m'hi he deixat part del monyo, però m'he emportat un quilo de la mel que diu fa un amic del poble. La vida és bella i la mel és dolça?

Tant de caminar el senyor president del govern, deixem-ho en central, i una lumbàlgia ha retardat la seua entrevista amb el senyor rei d'alguns dels antics regnes units, per ara, de la gran península. De moment encara no pot intervenir el TC, respecte de la lumbàlgia vull dir, per si algú en té la idea de presentar algun recurs, que estem molt per la via del recurs constitucional darrerament. En tot cas ací la constitucionalitat va per unes altres vies. Igual és millor pels dolors esmentats la navegació reial a vela que el caminar presidencial, tinc els meus dubtes, però per provar que no quede, tot sia pel benestar general, altrament dit bé comú.

El ple de l'estiu porta amables fotografies familiars a Mar i vent, cues de passatgers emprenyats a l'aeroport per entrar-hi, incendis devastadors insistint en allò del canvi climàtic, l'únic que va de debò, ramats de turistes amb o sense guia en desfilada pels carrers marcats al plànol urbà, calorades d'origen africà llepant aquesta riba de la Mediterrània, llargues vesprades per submergir-se dins els mars de lletres dels llibres. Moment gojós d'inundació, de romandre per uns moments en una parada reparadora, destensant nervis, deixant reposar la mirada, immòbils els membres, el cervell en desconnexió temporal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Em pose mal

Hi visite en dissabte el consultori mèdic d'Almàssera, escrit a la porta Almássera . A dins advertiments sobre les agressions al persona...