divendres, 13 d’abril del 2018

Vaig tindre un somni

No recorde massa els meus somnis. Ara mateix em ve al cap un de recent on hi havia unes serps, per exemple. Però volia parlar d'un dels somnis que recorde encara passats uns quants anys: havia acabat els estudis universitaris i crec em telefonaven de la secretaria del centre per recordar-me que no havia aprovat una assignatura, es tractava del dret mercantil que em va costar "aprovar" en vetlla, no sé si ho vaig fer en segona o tercera convocatòria. Finalment vaig acabar els estudis i em van donar un títol amb una mena de signatura del rector senyor Lapiedra i un altra del rei de les Espanyes d'aleshores, ara emèrit. El títol durant algun temps el vaig guardar darrere un vidre entre els límits d'un marc de fusta i ara roman a un arxivador, doblat, dins una funda de plàstic. Ho recorde tot açò arran de les polèmiques acadèmiques dels darrers dies, molt després d'haver après que els títols no fan més o menys savis, ni els màsters més o menys mestres. Ho recorde tot fent memòria de les grans expectatives que l'acadèmia va despertar en el jove que vaig ser i les frustracions que provocà amb la seua massificació i consagració d'una memorística competitiva absurda i estèril.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Em pose mal

Hi visite en dissabte el consultori mèdic d'Almàssera, escrit a la porta Almássera . A dins advertiments sobre les agressions al persona...