dilluns, 12 de juny del 2017

A peu, amb bicicleta

Després de tornar d'Escània,  la bicicleta d'en Delibes (Mi querida bicicleta) em portà a la passejada d'en Walser (El paseo). Va ser que en tornar a mi el petit volum de l'autor d'El Camino,  comprat a la seua ciutat, un conegut em posà a les mans la narració curta que proposava la caminada a peu pla, que alhora em retornava al mestre Pla, a en David Thoreau o a les narracions del desconegut Espedal, els viatges del Petit Príncep, per posar només uns exemples del que primer em vingué al cap, juntament amb paraules com ara badar o l'expressió dolce far niente. En això estem: a les portes de l'estiu, precisament a una cruïlla pelegrina, on es troben motxilles de tot el món camí de sant Jaume o del lloc  conegut com a Finis terrae, i tindrà igual encetar l'aventura a peu o amb bicicleta, allò important serà encetar-la, també amb un llibre per anant fent camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Em pose mal

Hi visite en dissabte el consultori mèdic d'Almàssera, escrit a la porta Almássera . A dins advertiments sobre les agressions al persona...