dimecres, 7 d’octubre del 2015

Entitats col·laboradores

Sí, són entitats col·laboradores si tu hi tens obert un compte. Sí, són entitats col·laboradores si hi vas a l'horari fixat per col·laborar. Sí, són entitats col·laboradores mitjançant una màquina que necessita de la teua col·laboració per empassar-se la paperassa. 

La col·laboració o ja no és el que era o demana quelcom de desconegut, per mi, per rebre aquest qualificatiu. En tot cas no deixa d'ésser una col·laboració interessada, allunyada del treballar en comú que recull el diccionari que he consultat. Treballar tampoc és el que era i el comú no passa pel seu millor moment.

Quan li he demanat a la funcionària pel llibre de reclamacions, per fer-hi constar les meues queixes sobre la col·laboració anunciada per l'administració per pagar una taxa, aquella m'ha demanat raons i finalment m'ha enviat a l'entitat col·laboradora per formalitzar el meu desacord. A bones hores queixar-se!

Casualment, l'entitat col·laboradora titular de la màquina on he formalitzat el pagament porta per nom Bankia: no he pogut deixat de pensar en el senyor Rato i en les seues declaracions d'ahir al·legant tots els diners detectats a l'estranger són d'una herència familiar. Raons que m'han sonat a les del senyor Pujol: tindran la mateixa estratègia de defensa?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Em pose mal

Hi visite en dissabte el consultori mèdic d'Almàssera, escrit a la porta Almássera . A dins advertiments sobre les agressions al persona...